sekä nuoren pojan päivittäisille tutkimusretkille uudessa, isossa maailmassa.
Varustelimme uusimman Specialized Hotrock ("Kuuma kivi" :) 2012-malli) -pyörän täyttämään 6-vuotiaan eskarilaisen toiveita (vaiko sittenkin enemmän hänen isänsä toiveita :) ).
Jo 5-vuotiaana poika tiedusteli parempaa pyörää ja nyt jalat ovat tarpeeksi pitkät ajamaan 20-tuumaista.
Tarpeet tämän maastopyörän varustelulle olivat:

Customizations are a key to the Bike Station's success.
Check out the Custom Station picture album to see a selection of our completed custom bikes featuring Bike Station wheels and our webshop for more products.
If you're looking to build a bike, or want to upgrade your present ride for your next bicycle or recumbent adventure and want it to meet all your needs, we can walk you through the build process so you get everything you're looking for. Give us a call or make an appointment and visit us to find out more about your options and get a customized build to ride.
Rohloff Speedhub, jossa on ulkopuolinen vaihteenohjain.
Ja tärkeää muistettavaa -> mahdollisimman paljon tarroja ;)
Maastopyörän omistaja tiedusteli varustelun aikana useampaan otteeseen uutta, kevyttä Rohloff-kiertovaihdekahvaa. Hän ei ollut kuitenkaan niin kiinnostunut painosta vaan siitä, että hän saa vaihdekahvan, jossa on variksen kuva.
Edelux on asennettu Delux-lampunpidikkeellä ohjaustankoon, jotta se on lähellä lapsen pieniä käsiä.
Asensimme Rohloff Speedhub -alamäkisarjan Specialized Hotrock -runkoon. Se varmistaa ketjun paikallaan pysymisen myös nuorukaisen ronskissa otteessa.
Magura HS 33 ilman lisä-brake boosteria. Perus-booster, joka toimitetaan vannejarrun mukana ei sovi, koska kulma ei sovi. Tässä pyörässä käytimme molempia kiinnityspantoja asentaaksemme pitkän momenttituen pikalukituksen takahaarukan alaputkeen. Tämä lastenpyörä on suunniteltu käytettäväksi off-road...
Nauti hetki tästä uniikista maastopyörästä!
Pyörä näyttää mainiolta niin kaduilla kuin maastossakin.
Katso tarkemmin siistiä vaijerien reititystä. Niiden aikaansaamiseksi kiinnitettiin paljon huomiota. Vaijerit ovat tarpeeksi pitkiä kestääkseen odottamattomat maahankosketukset ja tarpeeksi lyhyitä etteivät häiritse turhaan.
Tehtävää:
Tässä pyörässä on edelleen potentiaalia tuunaukselle.
Itse näen siinä kevyen ohjaustangon, kevyen ohjainkannattimen, kevyen satulaputken ja satulan.
Nähtäväksi jää joka tapauksessa miten kauan tämä Specialized-satula kestää.